Pyhtään Senioreiden sääntömääräinen syyskokous 7.11.2023. Ei tehty "iästä numeroa".

Antoisan ja monipuolisen seniori-toiminnan mahdollistaja ja toteuttaja.

Kokoonnumme joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina, erilaisten teemojen tiimoilta. Tule mukaan ja tuo ystäväsikin, tutustumaan toimintaamme.

Pyhtään Seniorit ry:n perustamiskirja kirjoitettiin on 7.12. 2021 Pyhtäällä. Yhdistyksemme tarkoitus on järjestää henkisesti ja fyysisesti kehittävää ohjelmaa ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa. Jäsentilaisuuteen kokoonnumme kerran kuussa. Näiltä sivuilta löydät ajankohtaista tietoa sekä yhdistyksen tapahtumat.

Pyhtään Seniorit ry

on rekisteröity, puolueisiin kuulumaton yhdistys ja on
Kansallisen Senioriliiton ry sekä Kymenlaakson senioripiiri ry jäsen.

Pyhtään Seniorit ry on osana suurempaa kokonaisutta, yhdessä alueen 5 muun senioriyhdistyksen kanssa.

Tavoitteena on, että yhdistyksemme on mahdollisimman hyvin edustettuna sellaisissa päätöksentekoelimissä, jossa käsitellään eläkeläisten ja ikääntyneiden elinolosuhteisiin liittyviä asioita.

Liity jäseneksi, mukavien ihmisten joukkoon. Jäsenmaksu on 25€ vuodessa, jäsenenä pääset osallistumaan yhdistyksen kokouksiin ja toimintaan. Jäsenenä voit osallistua jäsen hintaan Kansallinen Senioriliiton järjestämiin erilaisiin retkiin ja matkoihin. Jäsenmaksuun sisältyy myös viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Senioriliiton Patina-lehti.

Painetun Patina-lehden näköisversiot löydät täältä.